התחברות/הרשמה

0
The DioField Chronicle לסוני פלייסטיישן 4

The DioField Chronicle PS4 (דיגיטלי)

קונסולה

Playstation 4 🎮

הגבלת גיל

16+

קטגוריות

אסטרטגיה 🤔, תפקידים 📜

ℹ️ שימו ❤️ מוצר זה מגיע באמצעות  חשבון טעון ולא כקוד

180.00 

תיאור

The DioField Chronicle: החוויה האולטימטיבית של משחק תפקידים אסטרטגי בזמן אמת, האם אתם מוכנים להרפתקה מרגשת ומשכנעת שתיקח אתכם לעולם של פנטזיה, מלחמה וכבוד? אם אתם אוהבים משחקי תפקידים אסטרטגיים, אתם תאהבו את The DioField Chronicle, משחק חדש וחדשני שמשלב סיפור עמוק ומעניין עם קרבות טקטיים בזמן אמת. The DioField Chronicle אינו RPG טיפוסי. הוא מציג מערכת לחימה ייחודית ומורכבת בשם “קרבות טקטיים בזמן אמת (RTTB)”, שמאתגרת אתכם לחשוב ולפעול במהירות כשאתם מובילים את החיילים שלכם בתרחישים דינמיים ומציאותיים. תצטרכו לעקוב אחר התנאים המשתנים של שדה הקרב ולהוציא פקודות מכריעות שמנצלות את הכישורים, המקצועות והציוד של החיילים שלכם כדי להשיג את היתרון ולהשלים את המשימה שלכם.

מה צפוי לנו ב-The DioField Chronicle?

המשחק מתרחש באי Dewfield, עולם מהמם ומגוון שמשלב השפעות של פנטזיה, ימי הביניים והמודרניות. תחקרו את הנופים העשירים והמפורטים של האי, תפגשו ותתקשרו עם דמויות ייחודיות, ותגלו את הסודות והתעלומות של ההיסטוריה והתרבות שלו. הגרפיקה של המשחק היא משגעת ומעוררת השראה, ומשתמשת בעיצוב בסגנון דיורמה שמרגיש כאילו אתם שולטים בצבא מיניאטורי. הסיפור של המשחק הוא משכנע ומשלהב, ומעקב אחר הסאגה האגדית של מלחמה וכבוד שמתפתחת על האי. תשחקו כגנרל שמוביל קבוצה של לוחמים במשימה להחזיר את השלום והצדק לארץ. תתמודדו עם אויבים ובעלי ברית, תקבלו החלטות ותיתקלו בתוצאות, ותעצבו את הגורל של האי והאנשים שלו. המשחק מציע סיומים מרובים ונתיבים מפוצלים, ונותן לכם את החופש והגמישות ליצור את ההרפתקה שלכם. The DioField Chronicle הוא משחק שישאיר אתכם מכורים מההתחלה ועד הסוף. הוא מציע שעות של משחק, עם מגוון של משימות, מסעות ואתגרים להשלמה. הוא כולל גם מצב רב משתתפים, שבו תוכלו להתחרות או לשתף פעולה עם שחקנים אחרים באינטרנט. תוכלו להתאים אישית את הצבא שלכם, לשדרג את הנשק והשריון שלכם, ולשחרר כישורים ויכולות חדשים כשאתם מתקדמים במשחק.

משחק אסטרטגיה שונה ומיוחד:

אם אתם מחפשים משחק שיאתגר את המוח והרפלקסים שלכם, שישרה אתכם בעולם משכנע ויפה, ושיגרום לכם להרגיש כמו גנרל אמיתי, אל תחפשו יותר מאשר The DioField Chronicle. זוהי החוויה האולטימטיבית של משחק תפקידים אסטרטגי בזמן אמת שחיכיתם לה. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו להשיג את המשחק המדהים הזה. הזמינו עכשיו וקבלו בונוס מיוחד: ספר אומנות דיגיטלי בחינם שמציג את הוויזואלים המשגעים ואת האומנות המושגית של המשחק. תוכלו גם לנסות את הדמו בחינם ולראות בעצמכם למה The DioField Chronicle הוא המשחק הטוב ביותר של השנה. אז למה מה אתם מחכים? הצטרפו להרפתקה והפכו לחלק מ-The DioField Chronicle היום!
תראו לי עוד

שאלות נפוצות

שומעים 👂?
זה פשוט יותר משאתם חושבים!

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי לבצע את תהליך הרכישה באופן בטוח ומאובטח.

לאחר התשלום, המוצר יתקבל ,תוך פחות משעה מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולכל שאלה שלכם עד אז אנחנו כאן 😎

נתקלתם בבעיה כלשהי? משהו לא מובן? הכנסו למרכז התמיכה שלנו ובדקו את המדריכים שהכנו במיוחד בעבור כל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות! 🖼️🏆

משתמש טעון בחבילה או המשחק שבחרתם בצורה דגיטלית. שחקו מהפרופיל הפרטי שלכם.

הרוויחו גביעים, שחקו ברשת, קבלו עדכונים. לאחר תהליך ההתקנה, המשחק יהיה זמין להפעלה מהחשבון הפרטי שלכם, בדיוק כמו כל משחק או אפליקציה אחרת שרכשתם ישירות בחנות PSN.

אסור לקונה לשנות את פרטי החשבון, לא את האימייל ולא את הסיסמא ,כל עוד הפרטים נשמרים אתם מכוסים באחריות 💂

אנחנו משתדלים תמיד להיות סופר מהירים בכדי שהמשחק יגיע אליכם בתוך כשעה לכל היותר! 🤯

לאחר ביצוע התשלום אימות כתובת המייל שלכם תקבלו עדכונים בזמן אמת על סטטוס ההזמנה עם כל הפרטים שאתם צריכים!

וכמובן שאנחנו כאן כדי לתת לכם מענה מיידי לכל שאלה 🤩

בהחלט כן! 💵 במידת הצורך ובמידה והזיכוי עומד בכל תנאי הרכישה תקבלו 100% החזר כספי!

קודם כל אין שום בעיה! 😜

המשחק אותו רכשתם שמור בחשבון אשר סיפקנו לכם כך שאין מה לדאוג כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון ולהוריד את המשחק מחדש!

אל דאגה! אנחנו כאן כל הזמן!
ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר בכל עת.

שאלות נוספות?

שאלה? הצעה? בקשה? אנחנו תמיד כאן! 🎮❤️
אנחנו גם פתוחים להצעות עסקיות, לרכישת כמויות גדולות של עותקים
לחברות ועסקים, להצעות פרסומיות ולשיווק שותפים

אבטחה ותשלום

תשלום באמצעות:

אמצעי תשלום

התשלום ותהליך הרכישה באתרנו מתנהל בצורה מאובטחת, ומוצפנת. המידע שלכם מוצפן, ואינו חשוף לאף גורם זר.

אבטחה ותשלום

מוצרים שעוד אנשים אהבו 🎮❤️