התחברות/הרשמה

0

מדיניות החזרת מוצרים

חנות bGamer מתמחה במכירת מוצרים דיגיטליים ייחודיים, כגון משחקים לקונסולות המסופקים באמצעות חשבונות דיגיטליים, קודי מפתח למשחקי מחשב, תוכנות ומערכות הפעלה, וכן מוצרים פיזיים כדוגמת אביזרים לקונסולות ולמחשב.

עקב אופיים הייחודי של המוצרים, ובפרט חשבונות המשחק וקודי הרישוי, נקבעים כללים מחמירים בנוגע להחזרים וביטולים:

  1. לאחר מסירת פרטי חשבון או קוד מוצר, לא תתאפשר החזרת המוצר או ביטול העסקה, מאחר והקוד נחשב למוצר שנצרך מיידית עם מסירתו, כמוגדר בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
  2. במקרה של בעיה בהפעלת המוצר, יש לפנות אלינו מיידית ולפעול בהתאם להוראותינו. לאחר בדיקה ואישור כי מדובר בתקלה ממשית ובלתי פתירה, יונפק החזר כספי מלא או יסופק פתרון חלופי.
  3. על מנת שנוכל לספק מענה הולם לפנייה, ייתכן שתידרש הוכחה לכך שהמוצר התקבל אך לא נפדה או הופעל.
  4. לא יינתן החזר כספי עבור מוצרים שנפדו, הופעלו או נעשה בהם שימוש, לרבות מוצרים דיגיטליים, רישיונות או אביזרים פיזיים שנפתחו או נפגמו.

מוצרים פיזיים:

רק מוצרים שהוחזרו באריזתם המקורית, ללא פתיחה או שימוש, יתקבלו להחזר, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.

 

החזר כספי:

  • לאחר קבלת בקשת החזר, תבוצע בדיקה ותישלח הודעת אישור או דחייה. אם הבקשה מאושרת, ההחזר יועבר לשיטת התשלום המקורית תוך פרק זמן סביר.
  • אם טרם התקבל ההחזר, אנו ממליצים לבדוק את חשבון הבנק או ליצור קשר עם ספק התשלום לבירור.
  • לא יינתן החזר עבור רכישה שבוצעה בטעות או שינוי דעת הלקוח לגבי הרכישה.
  • לא יינתן החזר אם המחשב או הקונסולה אינם עומדים בדרישות הטכניות של המוצר.
  • יש לפנות אלינו בתוך 3 ימים ממועד הרכישה במקרה של תקלה או בעיה.
 

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את המדיניות בכל עת, בהתאם לשיקול דעתנו וללא הודעה מוקדמת.
במידה ויש לכם שאלות או בקשות, ניתן ליצור קשר באמצעות דף צור קשר עם לחילופין באמצעות פנייה לצוות התמיכה שלנו בכתובת: support@bGamer.co.il.
bGamer מתחייבת לספק מוצרים מקוריים בלבד ושואפת לשביעות רצון מלאה של לקוחותיה תוך הקפדה על חוקי הצרכן בישראל.

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉