התחברות/הרשמה

0
Sackboy לסוני פלייסטיישן 5

Sackboy: A Big Adventure PS5 (דיגיטלי)

קונסולה

Playstation 5 🎮

הגבלת גיל

7+

קטגוריות

הרפתקאות 🏞️

ℹ️ שימו ❤️ מוצר זה מגיע באמצעות  חשבון טעון ולא כקוד

160.00 

תיאור

אם אתם אוהבים משחקי פלטפורמה תלת-ממדיים, חוויות משחק רבות ומהנות, ודמויות מצוירות ומקסימות, אתם בטוח תאהבו את Sackboy: A Big Adventure לסוני 5, המשחק החדש והמרהיב של סוני פלייסטיישן 5. במשחק הזה, אתם תשחקו כסאקבוי, הגיבור האייקוני של סדרת LittleBigPlanet, שיוצא להרפתקה גדולה ומסעירה כדי להציל את עולמו מהווקס האכזר, יצור שנולד מכאוס ופחד. Sackboy: A Big Adventure לסוני 5 הוא משחק פלטפורמה תלת-ממדי שמשלב את האלמנטים המוכרים והאהובים של סדרת LittleBigPlanet, כמו העיצוב הייחודי, היצירתיות, ההומור והקסם, עם גרפיקה מדהימה, פעולה מהירה, אתגרים משניים, ואפשרות לשחק עם עד ארבעה שחקנים במקביל, במצב אונליין או מקומי. המשחק מנצל את היכולות החדשות והמתקדמות של סוני פלייסטיישן 5, כמו הטעינה המהירה, התמיכה ברזולוציה 4K, השמע המרחבי, והשליטה החכמה DualSense, כדי להעניק לכם חווית משחק אינטנסיבית ומרשימה.

מה צפוי לנו ב-Sackboy: A big Adventure?

במשחק, אתם תצטרכו להוביל את סאקבוי במסע על פני עולמות שונים ומגוונים, שנרקמו בעבודת יד ליצירת סביבות מרהיבות ומפתיעות. תגלו את ההרים המושלגים, הג’ונגלים העבותים, הממלכות התת-מימיות, והמושבות החלליות, ותתמודדו עם מכשולים, חידות, אויבים, ומנהיגים. תשתמשו בכישורים השונים של סאקבוי, כמו הריצה, הקפיצה, ההחלקה, הזריקה, הקרב, והלבישה, כדי להתגבר על האתגרים ולהגיע למטרה. תאספו פריטים, תגלו סודות, ותשדרגו את המראה והאביזרים של סאקבוי באמצעות החנות הווירטואלית. תיהנו מהאפקטים הוויזואליים המדהימים, המוסיקה המשובחת, והאנימציה החיותית של המשחק, שיוצרים אווירה קסומה ומשעשעת. Sackboy: A Big Adventure לסוני 5 מאפשר לשחק בשני מצבים: יחיד או רב משתתפים. במצב היחיד, אתם תשחקו כסאקבוי, ותעקבו אחר העלילה המרתקת של המשחק, שמספרת על המאבק שלו להציל את עולמו מהווקס האכזר. במצב הרב משתתפים, אתם יכולים להצטרף לשלושה שחקנים נוספים, באופן אונליין או מקומי, ולשחק את המשחק במלואו או במסלולים מיוחדים שנועדו לשיתוף פעולה. בשני המצבים, אתם תוכלו לבחור את הרמת הקושי המתאימה לכם, ולהתאים אישית את הדמויות שלכם באמצעות החנות הווירטואלית. השליטה במשחק היא פשוטה ונוחה, ומשתמשת בשליט החכם DualSense של סוני פלייסטיישן 5. אתם תוכלו להשתמש בכפתורים השונים לביצוע פעולות כמו לרוץ, לקפוץ, להחליק, לזרוק, להלחם, וללבוש. כמו כן, אתם תוכלו להרגיש את המשחק באופן ייחודי באמצעות התגובה המורגשת של השליט, שמעבירה לכם את המרקם, המשקל, והתנועה של המשחק. לדוגמא, אתם תוכלו להרגיש את ההבדל בין לרוץ על שלג לבין לרוץ על חול, או את ההשפעה של הרוח והמים על התנועה שלכם. כמו כן, אתם תוכלו להשתמש ברמקול המובנה בשליט, שישמיע לכם את הקולות המשעשעים והמתאימים של המשחק, כמו הקולות של סאקבוי והאויבים, או המוסיקה המושקעת של המשחק.
Sackboy: A Big Adventure לסוני 5 הוא משחק שיביא לכם שעות של כיף, הנאה, והתלהבות. אם אתם חובבי סדרת LittleBigPlanet, או אם אתם רק מחפשים משחק פלטפורמה איכותי ומיוחד, אתם לא תתאכזבו מהמשחק הזה. המשחק יציע לכם מגוון רחב של סביבות, דמויות, פעולות, ואתגרים, שישמרו על העניין והמותח שלכם בכל רגע. המשחק יפתיע אתכם ביצירתיות, הומור, וקסם, שיגרמו לכם לחייך ולהתלהב. המשחק יאפשר לכם לשחק לבד או עם חברים, במצב אונליין או מקומי, ולהתאים אישית את הדמויות שלכם באמצעות החנות הווירטואלית. המשחק ינצל את היכולות החדשות והמתקדמות של סוני פלייסטיישן 5, ויעניק לכם חווית משחק מדהימה ומרשימה.
תראו לי עוד

שאלות נפוצות

שומעים 👂?
זה פשוט יותר משאתם חושבים!

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי לבצע את תהליך הרכישה באופן בטוח ומאובטח.

לאחר התשלום, המוצר יתקבל ,תוך פחות משעה מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולכל שאלה שלכם עד אז אנחנו כאן 😎

נתקלתם בבעיה כלשהי? משהו לא מובן? הכנסו למרכז התמיכה שלנו ובדקו את המדריכים שהכנו במיוחד בעבור כל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות! 🖼️🏆

משתמש טעון בחבילה או המשחק שבחרתם בצורה דגיטלית. שחקו מהפרופיל הפרטי שלכם.

הרוויחו גביעים, שחקו ברשת, קבלו עדכונים. לאחר תהליך ההתקנה, המשחק יהיה זמין להפעלה מהחשבון הפרטי שלכם, בדיוק כמו כל משחק או אפליקציה אחרת שרכשתם ישירות בחנות PSN.

אסור לקונה לשנות את פרטי החשבון, לא את האימייל ולא את הסיסמא ,כל עוד הפרטים נשמרים אתם מכוסים באחריות 💂

אנחנו משתדלים תמיד להיות סופר מהירים בכדי שהמשחק יגיע אליכם בתוך כשעה לכל היותר! 🤯

לאחר ביצוע התשלום אימות כתובת המייל שלכם תקבלו עדכונים בזמן אמת על סטטוס ההזמנה עם כל הפרטים שאתם צריכים!

וכמובן שאנחנו כאן כדי לתת לכם מענה מיידי לכל שאלה 🤩

בהחלט כן! 💵 במידת הצורך ובמידה והזיכוי עומד בכל תנאי הרכישה תקבלו 100% החזר כספי!

קודם כל אין שום בעיה! 😜

המשחק אותו רכשתם שמור בחשבון אשר סיפקנו לכם כך שאין מה לדאוג כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון ולהוריד את המשחק מחדש!

אל דאגה! אנחנו כאן כל הזמן!
ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר בכל עת.

שאלות נוספות?

שאלה? הצעה? בקשה? אנחנו תמיד כאן! 🎮❤️
אנחנו גם פתוחים להצעות עסקיות, לרכישת כמויות גדולות של עותקים
לחברות ועסקים, להצעות פרסומיות ולשיווק שותפים

אבטחה ותשלום

תשלום באמצעות:

אמצעי תשלום

התשלום ותהליך הרכישה באתרנו מתנהל בצורה מאובטחת, ומוצפנת. המידע שלכם מוצפן, ואינו חשוף לאף גורם זר.

אבטחה ותשלום

מוצרים שעוד אנשים אהבו 🎮❤️

בואו נהיה חברים!

הרשמו לניוזלטר שלנו
וקבלו 20₪ הנחה
לקנייה באתר
ברכישה מעל 150₪

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉