התחברות/הרשמה

0
Ratchet & Clank לסוני פלייסטיישן 5

Ratchet & Clank: Rift Apart PS5 (דיגיטלי)

קונסולה

Playstation 5 🎮

הגבלת גיל

7+

קטגוריות

הרפתקאות 🏞️

ℹ️ שימו ❤️ מוצר זה מגיע באמצעות  חשבון טעון ולא כקוד

120.00 

תיאור

Ratchet & Clank: Rift Apart – ההרפתקה הבין-ממדית האולטימטיבית לסוני פלייסטיישן 5

האם אתם מוכנים לחוות הרפתקה בין-ממדית כמו שלא ראיתם מעולם? הצטרפו לראצ’ט וקלאנק, הצמד האייקוני של פלייסטיישן, כשהם נוסעים בין מציאויות שונות כדי לעצור את הקיסר הרובוטי שרוצה לכבוש את הרב-יקום. חוו את העוצמה והכיף של פלייסטיישן 5 עם Ratchet & Clank: Rift Apart, הפרק האחרון של הסדרה המוערכת של משחקי האקשן-הרפתקאות. Ratchet & Clank: Rift Apart הוא משחק שיקח אתכם למסע מרגש דרך עולמות מהממים, מלאים באקשן, הומור, והפתעות. תשחקו גם בתור ראצ’ט וגם בתור ריבט, לומבקסית נשית מסתורית מממד אחר, ותפגשו חברים חדשים וישנים בדרך. תשתמשו גם בארסנל של כלי נשק, גאדג’טים, ורכבים מטורפים כדי להתפוצץ, להתנדנד, ולעוף בדרך שלכם דרך האויבים והמכשולים. Ratchet & Clank: Rift Apart לסוני פלייסטיישן 5

התכונות של Ratchet & Clank: Rift Apart:

  • גרפיקה מדהימה: המשחק יטביע אתכם ביקום חי וצבעוני, עם תאורה, צללים, השתקפויות, ואנימציות ריאליות. תראו כל פרט והבעה של הדמויות, וכל מרקם וחלקיק של הסביבות. תיהנו גם ממשחקיות חלקה ורציפה, ללא מסכים טעינה או הפרעות.
  • צליל מעורר: המשחק יקיף אתכם בצליל עשיר ודינמי, בזכות הטכנולוגיה של השמע התלת-ממדי של הסוני 5. תשמעו כל פיצוץ, ירי, דיאלוג, ומוסיקה בבהירות ובעומק. תחושו גם את המשוב והמתח של המשחק, בזכות ההדקים המותאמים והמשוב ההפטי של הבקר האלחוטי DualSense.
  • משחקיות חדשנית: המשחק יאתגר אתכם עם מגוון של מכניקות משחק, כמו קרעים בין-ממדיים, חידות ממדיות, ודאש ממדי. תוכלו לעבור בין עולמות וממדים ברגע, ולגלות סודות ואפשרויות חדשים. תוכלו גם להתאים אישית ולשדרג את כלי הנשק, הגאדג’טים, והשריונות שלכם, ולפתוח יכולות ומיומנויות חדשות.
Ratchet & Clank: Rift Apart הוא משחק שישמח אתכם עם סיפור משעשע ומרתק, עם דמויות ודיאלוגים שנשארים בזיכרון. תעקבו אחר ההרפתקאות של ראצ’ט וקלאנק, כשהם מנסים להתאחד ולהציל את הרב-יקום מהקיסר הרשע נפריוס. תחקרו גם את המוצא והמניעים של ריבט, הלומבקסית הנשית המסתורית שמצטרפת אליהם במשימה שלהם. תפגשו גם פנים מוכרות, כמו הקפטן קווארק, ד”ר נפריוס, והמקביל הממדי של קלאנק, קיט. Ratchet & Clank: Rift Apart לסוני פלייסטיישן 5

מה עוד צפוי לנו ב-Ratchet & Clank: Rift Apart לסוני 5?

  • מוד האתגר: מוד שמאפשר לכם לשחק את המשחק שוב עם קושי לזכות בפרסים חדשים. תוכלו לשמור על כל כלי הנשק, השדרוגים, הבריאות, והאוספים שלכם מהמשחק הקודם, ולפתוח נשקי אומגה חדשים, בריאות מקסימלית חדשה, ומכפיל בולט חדש.
  • אוספים: מגוון של פריטים שאתם יכולים למצוא ולאסוף במהלך המשחק, כמו בולטים זהב, ספייבוטים, חלקי שריון, ומיתוס הלומבקס. פריטים אלה יאפשרו לכם לגשת לתכונות חדשות, כמו קודים, גלריה, עורות, ומיתוס.
  • טרופיים: סדרה של הישגים שאתם יכולים לזכות בהם על ידי השלמת משימות ואתגרים מסוימים במשחק, כמו להביס אויבים, למצוא סודות, ולבצע תרגילים. הטרופיים יגמלו אתכם בזכויות תהילה, וחלקם יפתחו גם נשקים וגאדג’טים חדשים Ratchet & Clank: Rift Apart הוא משחק שאתם לא רוצים לפספס, במיוחד אם אתם אוהבים את הסדרה או את הז’אנר של האקשן-הרפתקאות. זהו משחק שיגרום לכם לצחוק, לבכות, ולהתלהב, כשאתם חווים הרפתקה אפית ובלתי נשכחת. זהו משחק שיגרום לכם להרגיש את העוצמה והכיף של קונסולת סוני פלייסטיישן 5, עם הגרפיקה המדהימה, הצליל המעורר, והמשחקיות החדשנית. אז למה אתם מחכים? הזמינו את Ratchet & Clank: Rift Apart היום, והתכוננו להרפתקה הבין-ממדית של חייכם.
Ratchet & Clank: Rift Apart לסוני פלייסטיישן 5
תראו לי עוד

שאלות נפוצות

שומעים 👂?
זה פשוט יותר משאתם חושבים!

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי לבצע את תהליך הרכישה באופן בטוח ומאובטח.

לאחר התשלום, המוצר יתקבל ,תוך פחות משעה מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולכל שאלה שלכם עד אז אנחנו כאן 😎

נתקלתם בבעיה כלשהי? משהו לא מובן? הכנסו למרכז התמיכה שלנו ובדקו את המדריכים שהכנו במיוחד בעבור כל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות! 🖼️🏆

משתמש טעון בחבילה או המשחק שבחרתם בצורה דגיטלית. שחקו מהפרופיל הפרטי שלכם.

הרוויחו גביעים, שחקו ברשת, קבלו עדכונים. לאחר תהליך ההתקנה, המשחק יהיה זמין להפעלה מהחשבון הפרטי שלכם, בדיוק כמו כל משחק או אפליקציה אחרת שרכשתם ישירות בחנות PSN.

אסור לקונה לשנות את פרטי החשבון, לא את האימייל ולא את הסיסמא ,כל עוד הפרטים נשמרים אתם מכוסים באחריות 💂

אנחנו משתדלים תמיד להיות סופר מהירים בכדי שהמשחק יגיע אליכם בתוך כשעה לכל היותר! 🤯

לאחר ביצוע התשלום אימות כתובת המייל שלכם תקבלו עדכונים בזמן אמת על סטטוס ההזמנה עם כל הפרטים שאתם צריכים!

וכמובן שאנחנו כאן כדי לתת לכם מענה מיידי לכל שאלה 🤩

בהחלט כן! 💵 במידת הצורך ובמידה והזיכוי עומד בכל תנאי הרכישה תקבלו 100% החזר כספי!

קודם כל אין שום בעיה! 😜

המשחק אותו רכשתם שמור בחשבון אשר סיפקנו לכם כך שאין מה לדאוג כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון ולהוריד את המשחק מחדש!

אל דאגה! אנחנו כאן כל הזמן!
ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר בכל עת.

שאלות נוספות?

שאלה? הצעה? בקשה? אנחנו תמיד כאן! 🎮❤️
אנחנו גם פתוחים להצעות עסקיות, לרכישת כמויות גדולות של עותקים
לחברות ועסקים, להצעות פרסומיות ולשיווק שותפים

אבטחה ותשלום

תשלום באמצעות:

אמצעי תשלום

התשלום ותהליך הרכישה באתרנו מתנהל בצורה מאובטחת, ומוצפנת. המידע שלכם מוצפן, ואינו חשוף לאף גורם זר.

אבטחה ותשלום

מוצרים שעוד אנשים אהבו 🎮❤️

בואו נהיה חברים!

הרשמו לניוזלטר שלנו
וקבלו 20₪ הנחה
לקנייה באתר
ברכישה מעל 150₪

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉