התחברות/הרשמה

0
Assassin's Creed Odyssey לסוני פלייסטיישן 4

Assassin’s Creed Odyssey PS4 (דיגיטלי)

קונסולה

Playstation 4 🎮

הגבלת גיל

18+

קטגוריות

הרפתקאות 🏞️, עולם פתוח 🗺️

ℹ️ שימו ❤️ מוצר זה מגיע באמצעות  חשבון טעון ולא כקוד

90.00 

תיאור

אם אתם אוהבים משחקי אקשן והרפתקאות, אם אתם מעריצים של סדרת Assassin’s Creed, או אם אתם סתם מתחברים לתקופת יוון העתיקה, אתם חייבים להתנסות במשחק החדש והמדהים Assassin’s Creed Odyssey לסוני 4. משחק זה מביא אתכם לעולם שסוע-מלחמות, שנשלט בידי אלים ובני אדם, ומאפשר לכם לכתוב את הסיפור שלכם במסע משכיר חרב מנודה לגיבור יווני אגדי. במשחק תגלו את העבר האמיתי שלכם, תפגשו את הדמויות המפורסמות ביותר של יוון העתיקה, ותגלו נקודת מפנה משמעותית בהיסטוריה, אשר בהשפעתה התעצבה תרבות המערב.

מה תמצאו במשחק Assassin’s Creed Odyssey לסוני 4?

במשחק Assassin’s Creed Odyssey לסוני 4 תוכלו ליהנות ממגוון תכונות ויתרונות, שיעשו את החוויה שלכם יותר מרתקת, מהנה, ומאתגרת. הנה כמה מהן:
  • הפכו לגיבור אגדי משלכם. בפעם הראשונה בסדרת Assassin’s Creed תוכלו לבחור את הדמות אותה תגלמו במהלך המסע: אלכסיוס או קסנדרה. התאימו את הציוד שלכם, שדרגו יכולות, וסגננו את הספינה שלכם, בדרכם לספרי האגדות של יוון.
  • גלו ארץ שופעת מיתוסים ואגדות. ממרומי פסגות הרים מושלגים ועד עומקי הים האגאי, סיירו במדינה עתירת סביבות וערים בלתי מרוסנות, בשיאו של תור הזהב של יוון. גלו ארץ שופעת מיתוסים ואגדות. ממנהגים עתיקים ועד פסלים נודעים לכל, עמדו פנים אל פנים מול הדמויות האגדיות של יוון, וגלו את האמת מאחורי המיתוסים.
  • בחרו נתיב משלכם. החלטותיכם משפיעות על העולם שסביבכם, עם מעל 30 שעות דיאלוג ומספר סיומים למשחק. חוויה של עולם חי ודינמי, אשר מתפתח כל הזמן ומגיב לכל החלטה שלכם.
  • לחמו בקרבות בים וביבשה. הפגינו את כישורי הלחימה יוצאי הדופן שלכם ושנו את מומנטום המלחמה הפלופונסית. הסתערו אל תוך המאבקים בין ספרטה לאתונה בקרבות ענק המציבים צבאות בני 150 חיילים אחד מול השני. בים, בקעו דרככם מבעד ציים שלמים במלחמות בלב האוקיינוס. התאימו את מראה הספינה שלכם וגייסו חברי צוות עם יתרונות מיוחדים, כך ששיטות הלוחמה הימית שלכם יתאמו את הסגנון שלכם.

למה לקנות את Assassin’s Creed Odyssey לסוני 4?

Assassin’s Creed Odyssey לסוני 4 הוא משחק שאין לכם סיבה לפספס. המשחק מציע לכם חוויה משחק מושלמת, שמשלבת את האלמנטים הטובים ביותר מהסדרה המוצלחת של Assassin’s Creed, עם חידושים ושיפורים שיעשו את המשחק יותר עמוק, מורכב, ומעניין. המשחק מציג לכם גרפיקה מרהיבה, שמשדרת את היופי והפראיות של יוון העתיקה, עם פרטים רבים ואיכות גבוהה. המשחק מספק לכם סאונד מעולה, שמעניק אווירה ואמביינס לעולם המשחק שמציע לכם תוכן עשיר ומגוון, שישאיר אתכם תקועים למסך לשעות ארוכות. תוכלו לבצע משימות ראשיות ומשניות, לחקור את המפה הענקית והמפורטת, לחפש אחר אוצרות וארטיפקטים, להשתתף באירועים חיים ודינמיים, להתמודד עם אתגרים וחידות, ועוד הרבה יותר. המשחק משלב בין אלמנטים של סרטון, RPG, וסנדבוקס, ומאפשר לכם ליהנות מחופש ומגוון בסגנון המשחק שלכם.
תראו לי עוד

שאלות נפוצות

שומעים 👂?
זה פשוט יותר משאתם חושבים!

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי לבצע את תהליך הרכישה באופן בטוח ומאובטח.

לאחר התשלום, המוצר יתקבל ,תוך פחות משעה מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולכל שאלה שלכם עד אז אנחנו כאן 😎

נתקלתם בבעיה כלשהי? משהו לא מובן? הכנסו למרכז התמיכה שלנו ובדקו את המדריכים שהכנו במיוחד בעבור כל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות! 🖼️🏆

משתמש טעון בחבילה או המשחק שבחרתם בצורה דגיטלית. שחקו מהפרופיל הפרטי שלכם.

הרוויחו גביעים, שחקו ברשת, קבלו עדכונים. לאחר תהליך ההתקנה, המשחק יהיה זמין להפעלה מהחשבון הפרטי שלכם, בדיוק כמו כל משחק או אפליקציה אחרת שרכשתם ישירות בחנות PSN.

אסור לקונה לשנות את פרטי החשבון, לא את האימייל ולא את הסיסמא ,כל עוד הפרטים נשמרים אתם מכוסים באחריות 💂

אנחנו משתדלים תמיד להיות סופר מהירים בכדי שהמשחק יגיע אליכם בתוך כשעה לכל היותר! 🤯

לאחר ביצוע התשלום אימות כתובת המייל שלכם תקבלו עדכונים בזמן אמת על סטטוס ההזמנה עם כל הפרטים שאתם צריכים!

וכמובן שאנחנו כאן כדי לתת לכם מענה מיידי לכל שאלה 🤩

בהחלט כן! 💵 במידת הצורך ובמידה והזיכוי עומד בכל תנאי הרכישה תקבלו 100% החזר כספי!

קודם כל אין שום בעיה! 😜

המשחק אותו רכשתם שמור בחשבון אשר סיפקנו לכם כך שאין מה לדאוג כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון ולהוריד את המשחק מחדש!

אל דאגה! אנחנו כאן כל הזמן!
ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר בכל עת.

שאלות נוספות?

שאלה? הצעה? בקשה? אנחנו תמיד כאן! 🎮❤️
אנחנו גם פתוחים להצעות עסקיות, לרכישת כמויות גדולות של עותקים
לחברות ועסקים, להצעות פרסומיות ולשיווק שותפים

אבטחה ותשלום

תשלום באמצעות:

אמצעי תשלום

התשלום ותהליך הרכישה באתרנו מתנהל בצורה מאובטחת, ומוצפנת. המידע שלכם מוצפן, ואינו חשוף לאף גורם זר.

אבטחה ותשלום

מוצרים שעוד אנשים אהבו 🎮❤️

בואו נהיה חברים!

הרשמו לניוזלטר שלנו
וקבלו 20₪ הנחה
לקנייה באתר
ברכישה מעל 150₪

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉