התחברות/הרשמה

0

פילטרים

מחיר

מחיר - slider
מחיר - inputs

קונסולה

סוג קונסולה – פלייסטיישן
סוג קונסולה – אקסבוקס

הגבלת גיל

הגבלת גיל
משחקי אימה

משחקי אימה

אם אתם מחפשים את המקום המושלם למצוא בו משחקי אימה, הגעתם למקום הנכון! באתר שלנו, תמצאו את המשחקים המפחידים ביותר שיעוררו בכם רגשות של פחד, אימה, ומתח. אנו מציעים לכם מגוון ענק של קטגוריות וז’אנרים שונים של משחקי אימה למחשב, כגון משחקי הישרדות אימתיים, משחקי אימה פסיכולוגיים, משחקי אימה עם יריות, משחקי אימה עם זומבים, משחקי אימה עם בובות, ועוד.

אנו מציעים משחקים מפחידים לכל הקונסולות הקיימות, כולל מחשב, סוני פלייסטיישן ואקסבוקס. האתר שלנו מתעדכן באופן קבוע עם המשחקים החדשים והמעניינים ביותר בתחום האימה, כך שתמיד תוכלו ליהנות מחווית משחק מרעננת ומקורית. אז למה אתם מחכים? כבו את האורות, הגבירו את הווליום, והתכוננו להיבהל!

המחיר המקורי היה: 290.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 280.00 ₪.

המחיר המקורי היה: 250.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.

המחיר המקורי היה: 140.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 130.00 ₪.

אצלנו תוכלו למצוא את המשחקים המפחידים ביותר שיבחנו את גבולות האמונה וההיגיון שלכם. תוכלו להתמודד עם יצורים מחרידים, לחקור בתים קודרים, לפתור חידות מסובכות, להתגנב מאחורי אויבים מסוכנים, ולחפש אחר דרכי מילוט ממצבים בלתי אפשריים. אבל אל תשכחו, אתם לא לבד! באתר שלנו תוכלו לשתף את החוויות שלכם עם שחקנים אחרים, לקבל טיפים ועצות, לצפות בסרטונים ובתמונות, ולהשתתף בדיונים ובסקרים.

אתם גם יכולים להשאיר את הביקורות והדירוגים שלכם על המשחקים ששיחקתם, ולהמליץ עליהם לחברים ולמשפחה. אז אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מקהילת הגיימרים שלנו, המקום היחיד בו תמצאו את כל המשחקים המפחידים ביותר! באתר שלנו תוכלו למצוא את משחקי האימה הטובים ביותר שיצאו במחירים הזולים בישראל. אנחנו מבטיחים לכם שתקבלו את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, ושתהיו מרוצים מהרכישה שלכם. אז אל תהססו, והצטרפו אלינו על מנת לקבל חווית רכישה שונה ומיוחדת ולקנח במשחק אימה מצמרר!

בואו נהיה חברים!

הרשמו לניוזלטר שלנו
וקבלו 20₪ הנחה
לקנייה באתר
ברכישה מעל 150₪

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉