התחברות/הרשמה

0
סוניק Sonic Frontiers לPS5

Sonic Frontiers PS5 (דיגיטלי)

קונסולה

Playstation 5 🎮

הגבלת גיל

7+

קטגוריות

אקשן 🥁

ℹ️ שימו ❤️ מוצר זה מגיע באמצעות  חשבון טעון ולא כקוד

160.00 

תיאור

 Sonic Frontiers לסוני 5 יקח אתכם להרפתקה מהירה ומרהיבה בעולם פתוח סוניק הקיפוד חוזר במשחק החדש והמהפנט שלו, Sonic Frontiers, שמשלב את האלמנטים המוכרים והאהובים של הסדרה עם חווית משחק ייחודית בעולם פתוח. במשחק זה, תוכלו לחקור, להילחם, לפתור ולגלות את האיים המסתוריים של Starfall, שמכילים סודות עתיקים ואויבים חדשים. האם תצליחו להשיג את האבני הקאוס ולהציל את החברים שלכם מפני איום ענקי וממוכן? הצטרפו לסוניק במסע המרגש שלו ותגלו את האופק האחרון! Sonic Frontiers הוא משחק וידאו שמיועד לילדים ולמבוגרים כאחד, שאוהבים את הדמות האהובה של סוניק ורוצים לחוות את ההרפתקאות שלו ברמה חדשה. המשחק זמין לסוני PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch, ומחשב. המשחק כולל גרפיקה מדהימה, סאונד מעולה, ושליטה נוחה ומדויקת. המשחק מציע לכם את האפשרות לבחור את הדרך שלכם בעולם המשחק, לבצע משימות ראשיות ומשניות, להתמודד עם אתגרים שונים, ולהשתמש ביכולות החדשות של סוניק.

תכונות המשחק:

  • תחוו את האקשן המהיר והאקרובטי של סוניק בעולם פתוח ומגוון, שמאפשר לכם לבחור את הדרך שלכם ולגלות את האיים העצומים של Starfall. תוכלו לרוץ, לקפוץ, להחליק, לטפס, ולעשות תרגילים אקרובטיים בסביבות משתנות ומרהיבות, כמו יערות, מדברים, מערות, ומפלים. כל אי מציע לכם אתגרים וסודות שונים, שישנו את המשחק ויעשירו את החוויה.
  • השתמשו ביכולות החדשות של סוניק, כמו ה-Cyloop, שמאפשר לכם ליצור עיגול של אור סביב חפצים ולהשפיע עליהם בדרכים שונות. תוכלו להשתמש בו גם להתקיף, להגן, לקומבו ולפתור פאזלים. כמו כן, תוכלו להשתמש באבני הקאוס, שמעניקות לסוניק כוחות חדשים ומסוכנים, כמו היכולת להפוך לסופר סוניק, להקפיא את הזמן, או להשליך קרני אנרגיה.
  • גלו את הקשר בין האיים לאבני הקאוס, שמספקות לסוניק כוחות חדשים ומסוכנים. האם תצליחו להשיג את כולן לפני שיהיה מאוחר מדי? תצטרכו לחקור את האיים בעומק, למצוא את הפורטלים המובילים לשלבי Cyber Space, שמאתגרים אתכם במשחק תלת ממדי מהיר ומוכר, ולהתמודד עם אויבים חזקים ומפחידים, כולל הרובוט העליון שמשתלט על האנרגיה הסייברנטית.
  • צאו למסע מלא בתעלומה ובהפתעות, כאשר תפגשו דמויות חדשות וישנות, תחקרו את העבר הקדום של האיים ותתמודדו עם אויבים חזקים ומפחידים, כולל הרובוט העליון שמשתלט על האנרגיה הסייברנטית. המשחק מספר לכם את הסיפור המרתק של סוניק והחברים שלו, שנתקעו באיים המוזרים ומנסים להשיב את השלום והאיזון לעולם. המשחק מכיל גם הומור, רגש, והפתעות שישאירו אתכם במתח ובסקרנות עד הסוף. המשחק מציע לכם גם אפשרות לשחק במצב רב משתתפים, שבו תוכלו להתחרות או לשתף פעולה עם שחקנים אחרים ברחבי העולם.
    Sonic Frontiers הוא המשחק המושלם לכל אוהבי סוניק ולכל מי שמחפש משחק אקשן-הרפתקאות מהנה, מאתגר, ומגוון. המשחק קיבל ביקורות מעולות מכל המומחים, וזכה בפרסים רבים, כולל המשחק הטוב ביותר בקטגוריית אקשן-הרפתקאות ב-E3 2023. המשחק נהנה מפופולריות עצומה בקרב השחקנים, וכבר יש לו מעל 10 מיליון שחקנים ברחבי העולם. אל תחמיצו את ההרפתקה המופלאה הזו! הזמינו מראש את Sonic Frontiers היום וקבלו בונוסים בלעדיים, כולל תיבת אוצר של החוקר, שמכילה פריטים שימושיים להרפתקה שלכם: אסימוני זיכרון של איימי, ציוד פורטל, מפתחות לכספת האבני הקאוס, כפפות ונעליים נוספות לסוניק, וספר אומנות דיגיטלי עם סאונדטראק מיני של 25 שירים. מוכנים להצטרף לסוניק במסע המרגש שלו? קנו את Sonic Frontiers עכשיו ותהנו מהחוויה האולטימטיבית של סוניק! Sonic Frontiers הוא המשחק שחיכיתם לו! הזמינו עכשיו והתכוננו לחקור, להילחם ולגלות!
תראו לי עוד

שאלות נפוצות

שומעים 👂?
זה פשוט יותר משאתם חושבים!

כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המוצר הרצוי לבצע את תהליך הרכישה באופן בטוח ומאובטח.

לאחר התשלום, המוצר יתקבל ,תוך פחות משעה מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ולכל שאלה שלכם עד אז אנחנו כאן 😎

נתקלתם בבעיה כלשהי? משהו לא מובן? הכנסו למרכז התמיכה שלנו ובדקו את המדריכים שהכנו במיוחד בעבור כל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות! 🖼️🏆

משתמש טעון בחבילה או המשחק שבחרתם בצורה דגיטלית. שחקו מהפרופיל הפרטי שלכם.

הרוויחו גביעים, שחקו ברשת, קבלו עדכונים. לאחר תהליך ההתקנה, המשחק יהיה זמין להפעלה מהחשבון הפרטי שלכם, בדיוק כמו כל משחק או אפליקציה אחרת שרכשתם ישירות בחנות PSN.

אסור לקונה לשנות את פרטי החשבון, לא את האימייל ולא את הסיסמא ,כל עוד הפרטים נשמרים אתם מכוסים באחריות 💂

אנחנו משתדלים תמיד להיות סופר מהירים בכדי שהמשחק יגיע אליכם בתוך כשעה לכל היותר! 🤯

לאחר ביצוע התשלום אימות כתובת המייל שלכם תקבלו עדכונים בזמן אמת על סטטוס ההזמנה עם כל הפרטים שאתם צריכים!

וכמובן שאנחנו כאן כדי לתת לכם מענה מיידי לכל שאלה 🤩

בהחלט כן! 💵 במידת הצורך ובמידה והזיכוי עומד בכל תנאי הרכישה תקבלו 100% החזר כספי!

קודם כל אין שום בעיה! 😜

המשחק אותו רכשתם שמור בחשבון אשר סיפקנו לכם כך שאין מה לדאוג כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לחשבון ולהוריד את המשחק מחדש!

אל דאגה! אנחנו כאן כל הזמן!
ניתן לפנות אלינו באמצעות דף יצירת קשר בכל עת.

שאלות נוספות?

שאלה? הצעה? בקשה? אנחנו תמיד כאן! 🎮❤️
אנחנו גם פתוחים להצעות עסקיות, לרכישת כמויות גדולות של עותקים
לחברות ועסקים, להצעות פרסומיות ולשיווק שותפים

אבטחה ותשלום

תשלום באמצעות:

אמצעי תשלום

התשלום ותהליך הרכישה באתרנו מתנהל בצורה מאובטחת, ומוצפנת. המידע שלכם מוצפן, ואינו חשוף לאף גורם זר.

אבטחה ותשלום

מוצרים שעוד אנשים אהבו 🎮❤️

בואו נהיה חברים!

הרשמו לניוזלטר שלנו
וקבלו 20₪ הנחה
לקנייה באתר
ברכישה מעל 150₪

חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו?

ספרו לנו על כך!

רק כמה פרטים קטנים והמוצר באתר 😉