כתבות

בתי מלון לגיימרים? כן יש דבר כזה

בית מלון לגיימרים

ידעתם שקיים דבר כזה בית מלון לגיימרים? פעם חשבתם על להתארח בבית מלון שמציע יותר מאשר מיטה וטלוויזיה? הייתם רוצים להיפגש עם גיימרים אחרים מרחבי העולם? אם עניתם כן לאחת מהשאלות, תתכונו להיות המומים. היום נציג בפניכם חלק מבתי המלון הטובים ביותר לגיימרים לשנת 2023, בהם תוכלו ליהנות מהמשחקים האהובים עליכם, לפגוש חברים חדשים ולהנות משירותים ואמנים מדהימים.

בית מלון ארקייד באמסטרדם

בית מלון Arcade באמסטרדם הוא בית המלון הראשון בעולם שנועד במיוחד לגיימרים. בבית המלון הזה, תוכלו למצוא כל מה שגיימר יכול לחלום עליו: מקונסולות עם משחקי רטרו, מחשבים חזקים, משקפי מציאות מדומה(VR), חדר משחקים משותף ועוד. בנוסף, בבית המלון יש ספרייה ענקית של ספרי קומיקס, גרפיטי של דמויות מהמשחקים האהובים ואפילו אופניים חשמליים שתוכלו לשכור ולטייל בעיר. בית מלון ארקייד באמסטרדם ממוקם בשכונת דה פייפ, שהיא אחת השכונות הצעירות והמגניבות ביותר בעיר. בשכונה תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות, ברים וחנויות, שיעניקו לכם חוויה אמיתית של התרבות המקומית. בנוסף, בית המלון קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר, כגון המוזיאון הלאומי, הפארק הירוק והקנאלים היפים. בית מלון ארקייד באמסטרדם מציע לאורחיו חדרים מרווחים ונוחים, שכולם מצוידים בטלוויזיה חכמה, קונסולת משחק, חיבור אינטרנט אלחוטי מהיר ומכונת קפה. החדרים מעוצבים בסגנון גיימינג, עם צבעים חיים ואלמנטים גיקיים. חלק מהחדרים יש להם גם מרפסת או גינה פרטית, שמאפשרת לכם להתרענן.

בית מלון מארח באופן קבוע אירועים ופעילויות לגיימרים, כגון טורנירים, סדנאות, הרצאות ומסיבות. באופן קבוע, בית המלון מזמין אורחים מיוחדים, כגון יוצרי משחקים, סטרימרים, יוטיוברים וסלבריטאים, שמשתתפים באירועים ומדברים עם ועל גיימרים. בנוסף, בית המלון משתף פעולה עם חברות המשחקים הגדולות בעולם, ומציע לאורחיו הזדמנות להיות הראשונים לנסות את המשחקים החדשים והמתקדמים ביותר.

בית מלון ארקייד באמסטרדם הוא בית המלון המושלם לגיימרים שרוצים לחוות את העיר הנפלאה של אמסטרדם, תוך שמירה על התשוקה שלהם למשחק. בית המלון מבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת, שתשאיר לכם טעם של עוד. אם אתם מחפשים את המקום האידיאלי לטיול הבא שלכם, אנחנו ממליצים לכם להזמין חדר בבית המלון באמסטרדם עוד היום.

בית מלון ארקייד באמסטרדם
להזמנת חדר

בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי

בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי הוא בית מלון מפואר שנמצא בלב העיר המודרנית והתוססת של פנמה. בית המלון הזה הוא אחד מבתי המלון היחידים בעולם שמציעים לגיימרים את האפשרות לשחק בחדר האליטה, שהוא חדר יוקרתי שמכיל את מערכת המשחק המושלמת: קונסולת אקסבוקס S|X, טלוויזיה סמארט בגודל 65 אינץ’, מערכת סאונד סראונד, משקפי מציאות מדומה(VR), כיסא גיימינג מתקדם, ואפילו מיני בר מלא בחטיפים ומשקאות. בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי לא רק מציע לכם את האפשרות לשחק בחדר האליטה, אלא גם ליהנות מהנוף המרהיב של העיר והים, שניתן לראות מהחלונות הגדולים של החדר. בנוסף, בית המלון מציע לכם גם את כל השירותים האופייניים לרשת הילטון, כגון חדר כושר, ספא, בריכה, מסעדה, בר, חנייה ועוד. בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי ממוקם במיקום אסטרטגי ונגיש בעיר, קרוב למרכז העסקי והתיירותי של העיר, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות, כגון העיר העתיקה, התערוכה הבינלאומית, המפרץ הטרופי ועוד. בנוסף, בית המלון קרוב לנמל התעופה הבינלאומי, שמאפשר לכם להגיע ולעזוב בקלות ובנוחות. בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי מציע לאורחיו חדרים מרשימים ואלגנטיים, שכולם מצוידים במיטות נוחות, מקלחות מפנקות, מיני בר, כספת, מזגן וחיבור אינטרנט אלחוטי מהיר. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ואורבני, עם צבעים חמים ואורות רכים. חלק מהחדרים יש להם גם נוף משגע לעיר או לים, שיעניק לכם אווירה של יוקרה וסטייל.

בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי הוא הבית המלון המושלם לגיימרים שרוצים לחוות את העיר המסעירה והמרהיבה של פנמה, תוך שמירה על האהבה שלהם למשחק. בית המלון מבטיח לכם חוויה יוצאת דופן, שתשלב בין היוקרה והנוחות לבין ההרפתקה והאקשן.
בית מלון הילטון פנמה בפנמה סיטי
להזמנת חדר

בית מלון רובוט ביפן

בית מלון רובוט ביפן הוא בית מלון ייחודי וחדשני שנמצא בנגסאקי, ביפן. בית המלון זה הוא הראשון בעולם שמנוהל על ידי רובוטים, שמקבלים אתכם, משרתים אתכם, מנקים את החדרים ומבצעים את כל הפעולות הנדרשות להפעלת המלון. בית המלון הזה הוא חוויה של עתיד, שמראה לכם איך יראה העולם כשהטכנולוגיה תשתלט על הכל. בית מלון רובוט ביפן לא רק מציע לכם את האפשרות להתארח במלון שמנוהל על ידי רובוטים, אלא גם להתרשם מהרובוטים המדהימים שמקישים את המלון, כגון דינוזאור מדבר, סוס מעופף, קוף למשחקים ועוד. בנוסף, במלון יש גם חדר משחקים רובוטי, שבו תוכלו לשחק במשחקים שמבוססים על רובוטיקה, כגון קרבות, חידות, חינוך ועוד. במלון יש גם חדר תצוגה, שבו תוכלו לראות את הרובוטים המתקדמים ביותר של חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, ואפילו לנסות אותם בעצמכם. בית מלון רובוט ביפן ממוקם במיקום נהדר ונוח בעיר, קרוב לפארק הנושא היפני, שהוא אחד האטרקציות המובילות באזור. בפארק הנושא היפני, תוכלו לחוות את התרבות היפנית העתיקה והמודרנית, ולהנות ממגוון רחב של פעילויות, כגון רכיבה על אופניים, טיול בסירות, הצגות תיאטרון, חנויות מזכרות ועוד. בנוסף, בית המלון קרוב לנמל התעופה הבינלאומי, שמאפשר לכם להגיע ולעזוב בקלות ובנוחות. בית מלון רובוט ביפן מציע לאורחיו חדרים נעימים ונקיים, שכולם מצוידים במיטות נוחות, מקלחות חמות, מיני בר, כספת, מזגן וחיבור אינטרנט אלחוטי מהיר. החדרים מעוצבים בסגנון רובוטי, עם צבעים קרים ואורות חזקים. חלק מהחדרים יש להם גם נוף לפארק הנושא היפני, שיעניק לכם אווירה של קסם ופנטזיה.

בית מלון רובוט ביפן
להזמנת חדר